West-Hoek
hey hallo,
mijn naam is Dirk
heb het uitdagende (gekke) idee om in de westhoek Ieper/Zuidschote
midden tussen de platgespoten velden een stukje natural farming te starten
iedereen is van harte welkom om me met raad en daad bij te staan
Groeten
98 weergaven


Hallo Dirk,
Hoe verloop het opbouwen van je stukje Natural farming? Ik zie dat je nog maar recent begonnen bent, hoe ging het inzaaien van de groenbemesters of ben je daar nog niet mee begonnen?
Groeten, Tom