Dit is een post van een voorgestelde groep
Natural farming ontdekken
Reeds jaren groenten aan het telen via permacultuur methode, blijft toch hard werken op die manier. Net boek van Natural farming gelezen en besef nu dat het ook anders mogelijk is.
Ben benieuwd om andere mensen te ontmoeten die hiermee gestart zijn en lijkt me boeiend om hun realisaties eventueel te mogen bezoeken om inspiratie op te doen.
Tot binnenkort, Tom




hey Els, fijn dat je organiseert!
Het live meemaken is een beleving...
Hoe het boek tot stand kwam vind je hier: https://naturalfarmingbelgie.wixsite.com/benl/post/natural-farming-boek